• Prodaja građevinskog materijala
  • Salon keramike, sanitarija i kupaonske opreme

Uvjeti prodaje

Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju

Poštovani kupci,

Šoto Vento d.o.o. obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Šoto Vento d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Robu iz našeg asortimana možete kupiti po sljedećim uvjetima:

  1. Gotovinskim plaćanjem, Maestro - Cirrus karticama jednokratno
  2. American - Diners - Visa - Mastercard kreditnim karticama jednokratno
  3. Karticama - American Express karticama Privredne banke Zagreb 2-12 rata bez kamata, Maestro karticama Privredne banke Zagreb 2-12 rata bez kamata, Visa karticama tekućeg računa Privredne banke Zagreb 2-12 rata bez kamata, Diners karticama Erste banke    2-12 rata bez kamata
  4. Karticama - American Express putem kredita 3-60 rata, Diners putem kredita do 2-36 rata

Popusti i uvjeti isporuke:

VRSTA ROBE POPUST NA GOTOVINU, PLAĆANJE VIRMANOM, KREDITNE KARTICE JEDNOKRATNO I NA RATE
CJELOKUPAN ASORTIMAN 15%
VELUX I BRAMAC 10%

Napomena:

  • Ova rabatna shema ne odnosi se na artikle koji se prodaju po akcijskim uvjetima

Povrat robe

  • Povrat robe moguć je u roku od sedam (7) dana isključivo u zamjenu za drugu robu ili za gotovinu ukoliko vrijednost robe koja se vraća ne prelazi 5% vrijednosti kupljene robe ili 1.000,00 kn.
  • Povrat robe je moguć isključivo u originalnoj ambalaži uz predočenje računa, troškove povrata snosi KUPAC
  • Za robu po narudžbi povrat NIJE MOGUĆ.

Avansi i rezervacije

  • Za robu po narudžbi te za robu na rezervaciji potrebno je avansirati 50% od ukupne vrijednosti ponude.

Preuzimanje uplaćene robe

  • Kupac je dužan prekontrolirati primljenu robu bilo da je prevozi sam ili mu je dostavlja Šoto Vento d.o.o.
  • Kupljena roba mora se preuzeti najkasnije za:
    • 20 dana za asortiman salona keramike
    • 20 dana za asortiman građevinskog materijala

Prijevoz robe

Prijevoz robe vršimo do udaljenosti od 40 kilometara po dogovoru, odnosno najkasnije za 7 dana. Kupac je dužan osigurati nesmetani pristup dostavnom vozilu kući ili gradilištu.

Za račune kod kojih iznos ne prelazi 4.000,00 kn s PDV-om vršimo usluge prijevoza po sljedećem cjeniku:

  • Za udaljenosti 0-15km.......................................................... 125,00 kn/tura + pdv
  • Za udaljenosti 15-30km........................................................ 200,00 kn/tura + pdv
  • Za udaljenosti 30-40km........................................................ 300,00 kn/tura + pdv

Reklamacije i odgovornost za materijalne nedostake 

Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:

 Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na info@soto-vento.hr, telefonski na 051/869-330.

Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije i, temeljem Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome:   
•može li se proizvod zamjeniti za novi,
•može li se za proizvod vratiti novac,   
•ili da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis.  

U slučajevima kad se proizvod može zamjeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kada proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana.U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 051 869-330 ili e-mailom na info@soto-vento. U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke  ovlaštenog servisa. Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Ukoliko oštećenje utvrdite nakon otvaranja pošiljke, sačuvajte originalnu ambalažu. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Raskid ugovora i povrat robe kupljene u web trgovini

1.    Kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti Ugovor o kupoprodaji u roku od 14 dana, računajući od dana preuzimanja proizvoda. Ugovor se raskida pisanom obaviješću o raskidu ugovora ili putem druge nedvosmislene izjave kojom Kupac izražava volju za raskidom ugovora. Kupac je obavijest ili prethodno spomenutu izjavu dužan dostaviti Šoto Ventu-u, putem pošte na adresu sjedišta: Nenadići 10 C , Krk 51500 ili putem e-maila info@soto-vento.hr,

a možete koristiti i obrazac za jednostrani raskid ugovora kojeg možete skinuti ovdje.

Ukoliko Kupac podnosi nedvosmislenu izjavu putem gore navedenih mogućnosti komunikacije, dužan je navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte.Ukoliko Kupac šalje obrazac elektroničkim putem,  Šoto Vento će u najkraćem mogućem roku obavijestiti Kupca o primitku.

2. U slučaju iz prethodne točke, Kupac se obvezuje vratiti isporučeni proizvod Šoto Vento-u o svom trošku, na adresu sjedišta: Nenadići 10 C, Krk 51500.

3. Za proizvod koji se vraća, Šoto Vento se obvezuje u roku od 14 dana od dana kada je zaprimio obavijest o Jednostranom raskidu ugovora, a nakon što primi vraćenu robu, izvršiti povrat uplaćenih sredstava, uključujući i troškove dostave osim ukoliko Kupac nije odabrao drugu vrstu isporuke, a skuplju od standardnog najjeftinijeg načina dostave Šoto Vento-a. Povrat uplaćenih sredstava se vrši na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu. U slučaju da Kupac pristaje na drugi način povrata uplaćenog iznosa, Kupac ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat.

4.    Kupac je dužan izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio Šoto Vento o odluci raskida ugovora. Kupac vrši povrat robe o vlastitom trošku. Ovlašteni kontrolor Šoto Vento-a će prilikom preuzimanja vraćene robe istu prethodno prekontrolirati da li je ista u urednom stanju – u onom stanju u kojem je Kupcu bila predana u posjed:
•da je vraćena upravo isporučena roba,
•da proizvod u ispravnom stanju u pogledu količine
•da je proizvod bez vidljivih nedostataka
•da je uz proizvod priložena sva prateća dokumentacija (ovisno o vrsti proizvoda).

Ukoliko se pregledom vraćene robe po ovlaštenom kontroloru Šoto Vento-a utvrdi da je roba u cijelosti uredna po svim točkama (a. do d.), smatrat će se da je Kupac uredno izvršio svoju obvezu po osnovi jednostranog raskida ugovora. Ukoliko se pregledom predmetne robe po kontroloru Šoto Vento-a utvrdi da roba nije u cijelosti uredna po svim točkama (a. do d.), Šoto Vento  je ovlašten odbiti prihvat takve robe te Kupac nije ovlašten zahtijevati povrat izvršene uplate zbog neispunjenja svoje obveze temeljem izjave o jednostranom raskidu ugovora.

5. Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora u sljedećim slučajevima propisanima u Zakonu o zaštiti potrošača:

a. ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču;
b. ako je predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave;
c. predmet ugovora roba koje je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima.

6. Kupac je, kada vrši povrat proizvoda, proizvod koji vraća dužan vratiti u originalnoj ambalaži, kompletan sa svim pripadajućim dijelovima i svom dokumentacijom, a svaka oznaka kojoj je svrha ukazati kako proizvod nije korišten ili oštećen ne smije biti uklonjena ili oštećena. Temeljem Zakona o zaštiti potrošača Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova

EU je uspostavio internetske stranice kako bi se pomoglo nezadovoljnim potrošačima. Na tim stranicama možete podnositi pritužbe u vezi s robom ili uslugom koju ste kupili na internetu te pronaći neutralnu treću stranu („Tijelo za rješavanje sporova”) koja može rješavati spor.

Ako želite koristiti tu platformu kako biste uputili prigovor i rješavali spor tim putem, molimo koristite ovu poveznicu:
Platforma za internetsko rješavanje sporova (ORS)

 

ŠOTO VENTO d.o.o.

  • Vezani dokumenti
  • Kontakti
Šoto Vento - Salon keramike i prodaja građevinskih materijala Nenadići, otok Krk - Velika ponuda keramičkih pločica, sanitarija, kupaonske opreme. Kvalitetni materijali renomiranih proizvođača po pristupačnim cijenama. Stručna usluga i ljubazno osoblje. Osigurana dostava. Veliki izbor građevinskih materijala, od temelja do krova.

Šoto Vento - Salon keramike i prodaja građevinskih materijala Nenadići, otok KrkVelika ponuda keramičkih pločica, sanitarija, kupaonske opreme. Kvalitetni materijali renomiranih proizvođača po pristupačnim cijenama. Stručna usluga i ljubazno osoblje. Osigurana dostava. Veliki izbor građevinskih materijala, od temelja do krova.

Pošaljite upit

Hansgrohe Select - zadovoljstvo na dodir tipke Premium - posrednik u kupoprodaji nekretnina na otoku Krku

Proizvod (kom: ) je dodan u košaricu.

Kontakt informacije
  • Nenadići
Salon keramike i prodaja građevinskih materijala Šoto Vento Nenadići